3rd of March

Igår hade jag en trevlig dag med en vän här nere. Hon är en av min kärleks bästa vänner. Vi gick ut och drack lite vin och umgicks - och hon fick sin sena julklapp av mig, som jag har förvarat sen slutet av december!!! :)
Det känns skönt att ha lite egna vänner och kontakter här nere, även om några av vännerna är gemensamma vänner för oss, eller tom. hans vänner från början, men som jag lärt känna både med honom, men också på egen hand.

Idag har jag städat och donat hemma i vårt bo, haft en onlineföreläsning och läst lite i kurslitteraturen. Nu tar jag paus för kvällen, min hjärna är rätt slut.. Ska strax iväg och möta upp kärleken och några av hans vänner!

Min födelsedag närmar sig med stora kliv! Jag har ingen åldersnoja what so ever, däremot är jag väldigt nyfiken på hur min födelsedag här nere kommer bli. Mamma och pappa har redan stämt av med mig hur vi ska lösa min födelsedag med ev. paket osv. på distans, och jag vet att jag och min kärlek ska umgås och hitta på något under dagen, och på kvällen har jag planer med två tjejkompisar här nere :) Vi ska ut och ta några drinkar och fira mina inte så gamla, men samtidigt lite mer "mogna" ålder - 23 år! Tänka sig, första födelsedagen utomlands!

XX

COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: