Tvättstugan och städning

Idag gick jag upp 06.30 för att ha tvättstugan i några timmar. Är alldeles strax klar! Har även städat lägenheten, bäddat rent och ätit en god frukost.
Resten av dagen ska jag ta en långpromenad, träna lite, läsa ut en bok och avsluta två av de tre första tentauppgifterna i Astrid Lindgrens författarskap och Fantasylitteratur.

Imorgon kommer mina underbara vänner hem från en resa! Det blir ett litet, sent midsommarfirande när de väl är på plats. Ska bli riktigt mysigt, och det är inte bara Natalia och Jonas som återvänder - de har även TP med sig! :-)

Och förresten - hade en riktigt mysig dag igår med min barndomsvän Elin! Vi fikade på Waynes och efter att vi skiljts åt och jag handlat mat på Bergvik sågs vi igen runt åtta och tittade på hennes lillebrors fotbollsmatch. Honom hade jag inte sett på sju år, sen senaste gången deras och min familj firade nyår tillsammans. Fick även träffa hennes föräldrar igen igår! Jättemysig dag! :-)


COMMENTS
nathalie säger:

tänker på dig <3

2013-06-25 | 23:04:06




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: