Sommarkurser

Godmorgon!

Gårdagen blev en lugn dag med film, kaffe och en promenad tillsammans med Gustaf. Skönt med en "varva-ner-dag" efter en festlig lördag.

Idag ska jag iväg en sväng till universitetet för att delvis hämta ut en hemtenta, delvis skriva ut diverse papper och egengjorda scheman inför sommarkurserna, för att sedan hämta cykeln på Campus och cykla till stan och bibblan för att låna den skönlitteratur jag behöver för båda sommarkurserna.
I sommar ska jag läsa Astrid Lindgrens författarskap 7,5 hp samt Fantasylitteratur 7,5 hp. Båda ska bli riktigt spännande att läsa! Kommer bli en hel del läsning, men det brukar jag å andra sidan alltid sysselsätta mig med på somrarna ändå så.. :)

COMMENTS
asasa säger:

hall´´åååååååååå? det e fakking juni och jag ser no titpics....

2013-06-12 | 03:18:45




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: