(H)järnkoll

Idag var jag på ett möte med (H)järnkoll. Jag fick en massa material, en bok, ännu en tygkasse och en kampanj-tisha. Vi pratade lite kort om mina erfarenheter och vad de arbetar med och vad de gör på (H)järnkoll. Jag fick också veta att de en gång i månaden har möten med ambassadörerna för föreningen, de som jobbar mer administrativt med föreningen och övriga intresserade och engagerade - där kommer jag in i bilden. Nästa möte är om bara några veckor och jag ser verkligen fram emot det! :-) Det gav mig så mycket energi idag att gå dit, att få bekräftat, ytterligare, att jag inte är ensam - även om jag är väl medveten om det är det skönt att verkligen få det svart på vitt.

Efter mötet kollade jag bankkontot och såg att skatteåterbäringen har kommit - toppen! Gick å handlade lite mat, och nu sitter jag hemma hos min "granne" (vi bodde tidigare grannar, i den bostad jag först fick när jag flyttade hit till Karlstad). Vi slökollar på tv, ska väl sova strax.. :-)

Imorgon väntar en eftermiddagskaffe med min kanadensare Simon innan en välbehövlig vin- och småpratskväll med Gustaf.

Nu säger jag godnatt!


COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: