Gått milen

Kom nyss hem efter en promenad - milen! :D Gick via ICA på vägen hem och handlade lite go brunchmat, så har precis ätit en stor brunch med ägg, bacon och turkisk yoghurt med bär och kokos! Ska nu ta en dusch innan jag ska iväg till Campus för att träffa Artur och säga hejdå innan han åker hem..

Har precis beställt hem den litteratur som jag behöver för mina två sommarkurser vid Linnéuniversitetet - båda kurserna är på heldistans. Jag ska läsa "Astrid Lindgrens författarskap" och "Fantasylitteratur", två 7,5 hp-kurser. Ska bli riktigt spännande! Kommer bli en hel del läsning av gamla och nya sagor i sommar! :)

Imorgon har jag tvättid, och på kvällen vankas det lite klassfest. Förutom det har jag inga planer än för morgondagen, vilket är VÄLDIGT skönt! Underbara "sommarlov"! :D

COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: