Min start på 2013

Jag har haft några fullspäckade dagar med mycket roliga händelser så har inte haft tid att slå mig ner och blogga! Men det är väl något positivt - att ens liv är så underbart att man inte har tid att tänka på bloggen! :)

Jag firade nyår med fina vänner, skålade på tolvslaget, lagade tacos och åt chokladmousse till efterrätt, spelade Besserwisser och Galenpanna! :) En bra början på året!

Har i veckan möblerat om lite i min lägenhet, fått en ny kaffemaskin av en vän som "hade en över", fått ett nytt köksbord och umgåtts med vänner :)

Idag väntar en fika med Moa och ikväll blir det en bit mat och hockey med Elin! :) Ska även trycka in lite plugg här och var, både idag och imorgon. Imorgon ska jag även träffa tjejerna i arbetsgruppen, vi ska förbereda oss inför måndagens seminarium! Resten av veckan kommer bestå  av en hel del plugg då det vankas tenta kommande vecka samt ett seminarium till nu på torsdag. Men jag njuter, mitt liv är underbart!

Ska försöka få tid över i veckan till att shoppa en mikrovågsugn! Fick pengar av pappa i julklapp, och en mikro vore verkligen på sin plats! Jag lagar gärna storkok så jag slipper laga mat så ofta, och det vore skönt å slippa värma upp maten på spisen eller i ugnen.. :)

COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: