Min helg

Har haft en riktigt skön helg - både lugn och fartfylld! I fredags skrev jag salstenta och det kändes helt okej.. :) Efter tentaskrivningen drog jag hem, fick snart besök av en tjej i klassen och efter lite förförfest hos mig drog vi till den riktiga förfesten där en hel del av klassens tjejer befann sig! :) Senare på kvällen drog vi ut på Jaguar där dansgolvet ständigt var fyllt med pelikaner och blivande personalvetare! KUL!

I lördags hade jag och min granne en riktigt slö dag i soffan.. Vi lagade mat och körde OC-marathon :) Den lugna dagen behövdes då jag på lördagsmorgonen kände av feber som smög sig på.. det är inget ovanligt att jag får feber om jag sover sämre än jag brukar (färre timmar än jag behöver) eller om jag är stressad/uppjagad över något, som jag var över tentan. Så en lugn lördag behövdes verkligen.. men nu är febern typ borta :)

Idag har jag storstädat här hemma och tvättat så tvättkorgen är nu tom, igen. Vid fyratiden tog jag bussen till jobbet och jobbade fram till 22.00. Blev en snabb kaffe med grannen när jag kom hem, men nu är jag hemma hos mig och ska snart avrunda kvällen.. :) Imorgon vaknas en sväng till universitetet för att skriva ut grupparbeten och lämna in dem, sen är en hel termin gjord (bara jag blir godkänd på senaste saltentan). Jag kan inte riktigt fatta att jag faktiskt gjort 30 hp (plus 1,5 hp i Professional Skills). Grymt jobbat, Lovisa!


COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: