Frukost innan fortsatt tentaplugg


Godmorgon! :)

Sitter med dagens frukost, två ägg och en smoothie gjord på fil, kiwi och frysta bär, och kikar på filmen Friends with benefits för jag vet inte vilken gång i ordningen.. Såg en bit av filmen igår medan jag åt lunch. Så fort frukosten är äten återgår jag till tentaplugget :) Kom en bra bit på vägen igår! Var aningen spänd på hur den här veckan skulle gå, hur motiverade jag skulle vara.. men jag har fått bra koll på vad jag behöver kika lite extra på, hur jag ska lägga upp studierna etc. så jag är inte alls lika spänd inför salstentan idag som jag var igår. Bara man pluggar så går det ju vägen - vi har ju haft föreläsningar i ämnet, jobbat med grupparbeten kring litteraturen samt läst litteraturen så det borde inte bli några svårigheter det här! Bara lite repetition nu i veckan så.. :D

COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: