Blåbärsmuffins

Just nu sitter jag hos min granne och vi har precis smällt i oss ett gäng blåbärsmuffins, men även ett gäng vanliga, "plain" muffins :) Muffinsen blev vår kvällsmat idag, det konstaterade vi när vi hade ätit upp alla - vi hade inga tankar på kvällsmat tills vi blev mätta av alla muffins.. :)

Tidigare idag var jag en sväng på stan och var förbi bolaget. Har även hämtat ut min gratisbiljett till välkomstfesten nu på fredag :) Vid varje terminstart anordnas en fest för nya studenter, och övriga studenter också för den delen, för att välkomna dem till Karlstad. Jag tänkte gå och försöker nu styra nån form av förfest :)

Under eftermiddagen har jag fikat med fina Moa och "pratat ikapp" om våra liv då det var ett tag sen vi sågs.. :) En mysig fika!

Resten av kvällen kommer jag spendera hos grannen i hennes soffa med te och några avsnitt OC! :)

Imorgon eftermiddag kommer Malin och W på besök, och jag tänkte bjuda på nybakta muffins. Får jag tråkigt imorgon lär jag nog göra ännu en sats - med lingon! Jag minns att farmor alltid gjorde lingonmuffins och de var alltid SÅ goda!


COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: