Åter till en students vardag


Sitter och njuter av allt jag har fått gjort idag!
Visserligen vaknade jag väldigt sent (efter ett) men å andra sidan så sov jag väldigt oroligt under natten.. Jag brukar sova relativt tungt, men i natt vaknade jag till och från ganska många gånger..
Började dagen med kaffe med grannen innan jag gjorde mig i ordning, åt min goda böngryta till lunch och uppdaterade dokumentet "diskussionsuppgift" med referenser. Dropbox är toppen! Jag och tjejerna använder oss av Dropbox för att dela arbetsuppgifter som t.ex. grupparbeten och annat viktigt rörande seminarier, tentor osv :D

Tog bussen till stan och var hemma hos J vid sextiden. Satte oss å pratade igenom julledigheten, jul, nyår och hur början av året varit innan K och A kom. Nu har vi förberett allt som går å förbereda inför morgondagens seminarium. Vi satt inte bara å pluggade - J dukade fram kvällsfika, A fick en ryggmassage av mig och vi pratade strunt! Så mysigt hur våra "plugg-träffar" blir effektivt studerande blandat med fika, mys, struntprat å annat! :)

När jag kom hem bjöd jag över grannen å Ankan på nybakta chocolate chip cookies med vit toblerone istället för vanlig blockchoklad, och grannen tog med kaffe. Vi satt på köksgolvet, pratade böcker och annat och bara hade det mysigt! :)

Nu ska jag krypa ner till slutscenerna i Sagan om ringen - Sagan om konungens återkomst. Ser fram emot att få igång vardagen med plugg igen, samtidigt som det är skönt att dagen imorgon börjar på eftermiddagen - sovmorgon!!! :)

COMMENTS
Sanna säger:

åå gud va goda dom kakorna ser ut !
Recept snälla !! ;)

Svar: Absolut, kan fixa recept på kakorna! Kika i bloggen lite senare nu under förmiddagen så löser jag det! :) Kram!
Anna Lovisa

2013-01-09 | 10:30:18
http://moonzanna.se




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: