Tydliga gränser mellan studier och privat

Jag har idag varit på mitt individuella seminarium tillsammans med ca tio andra. Seminariet gick kanon, det kändes riktigt bra! Jag kände att jag fick fram de viktigaste, största delarna och de organisationsteoretiska vinklingarna som jag ville belysa mitt case med. Jag är nöjd med min prestation!

Nu har jag några timmar ledigt innan jag ska möta upp tjejerna för lite grupparbete och avrunda grupparbetet som vi började med under gårdagen.
Hinner och orkar jag blir det träning ikväll, annars bara en lugn kväll.. Ska nog lite smått börja packa inför helgen och kommande veckan. Jag ska nämligen hemifrån lite och spendera några dagar hos pappa. Koncentrerar mig så mycket bättre när jag inte är på hemmaplan - mitt hem är min fristad och ska helst inte associeras med plugg och stress. De känslorna och den pressen tar jag på universitetet eller hos mina föräldrar :) Ibland kan det vara skönt med tydliga gränser mellan studier och prestationer och privatlivet.

COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: