Skönt att fly med skönlitteratur

Jag har haft en underbar och skön helg! :) Nu är jag hemma hos pappa och har pluggat inför kommande saltenta hela dagen.. Ganska slut (och fylld) i skallen! Jag ska nu ta paus för resten av kvällen, så tar jag upp plugget imorgon bitti igen :) Jag kommer nog somna ganska snart då jag är trött efter dagens plugg.. Ska försöka läsa lite innan jag somnar. Jag håller just nu på att läsa Hungerspelen. Jag har sett filmen, men många gånger går man miste om många delar i en berättelse när man bara ser filmen, så jag kompletterar nu med boken. Jag har även de två uppföljarna till Hungerspelen, Revolt och Fatta eld, hemma som jag senare ska ta tag i. Det blir inte så mycket tid till "fritidsläsning" när jag studerar, men jag försöker och tar mig tid i perioder. Jag tycker det är väldigt skönt att "fly" med skönlitteratur emellanåt, ta en paus från vardagen och försvinna in i en bok, in i en påhittad historia eller värld, även om jag är väldigt nöjd med min tillvaro.

COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: