Motivation är A och O

Jag har redan suttit och pluggat nu i några timmar. Jag har gjort en to-do-lista för att underlätta plugget. Jag har delvis läst igenom alla föreläsningsanteckningar och där hittat nyckelord och begrepp, jag har delvis läst i böckerna kring det vi gått igenom på föreläsningarna och kompletterat om något stod i boken som inte togs upp på föreläsningarna. Jag har också hittat ytterligare nyckelord/begrepp i litteraturen som inte kom upp under någon av föreläsningarna..
Nu sitter jag med post it-lappar med samtliga nyckelord/begrepp på och repeterar, med anteckningar och litteratur som stöd.

Det känns riktigt bra detta, jag känner mig redan ganska säker! Underbar känsla, att inte känna sig helt lost i all organisationsteori :)

Nu ska jag strax återgå till studierna. Men först en kaffe och fixa naglarna.. :) Lite vardagslyx är viktigt att unna sig, speciellt när man sitter och pluggar! Att kunna motivera sig själv är A och O!

COMMENTS
Elin säger:

va duktig du är,lycka till med plugget!:)

Svar: TACK! :D
Anna Lovisa

2013-02-19 | 20:35:14
http://bbaraaelin.blogg.se




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: