Kär i spinning

Sitter just nu och äter en relativt sen kvällsmat efter ett cycling pulse-pass! Nu har jag totalt varit på tre cycling pulse-pass och jag är kär! Jag har länge gillat spinning och har spinnat sen jag var 17 år, men att köra spinning med pulsband det är, för mig, spinning när det är som bäst! :)

Gick direkt från träningen till min general och tjötade lite, lyssnade på musik, drack en kaffe och bara tog det lugnt. Vi var båda lite loja, inte särskilt sociala kanske, men det var skönt ändå :)

Imorgon bitti är det filmvisning på föreläsningen och vi kommer bli serverade kaffe och macka så någon större frukost hemma innan föreläsningen blir det inte.
Då filmvisningen är en del av ett grupparbete vi ska göra kommer jag spendera några timmar efter föreläsningen på universitetet med mina tjejer i arbetsgruppen och jag är laddad! Jag kommer sova så gott nu i natt då jag tränat - för det är då jag sover som bäst! :)


COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: