Härligt hektisk morgondag

Jag har haft en riktigt mysig, trevlig kväll med två tjejer! Vi har lagat, och ätit!!!, tacos och spelat spel :) De lämnade nyligen och jag har nu krupit ner. Imorgon väntar en härligt hektiskt dag! Först har jag föreläsning 8-11, efter det lunch med utbildningsutskottet i studentkåren här i Karlstad och efter det möte med utbildningsutskottet till vår utbildningsansvariga i vår styrelse, pelikan. Får se när jag kommer hem imorgon, men jag ser fram emot dagen!

Jag ser även fram emot torsdag då vi har Personalvetardagen med roliga, intressanta föreläsningar som väntar, och självklart ser jag även fram emot fredag då jag ska på informationsmöte på Adecco inför kommande jobb hos/via dem nästa helg! Mer om det får ni veta i dagarna.. :)


COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: