GODNATT


Snart börjar en ny vecka, men innan dess säger jag godnatt och tackar för en bra helg! Nu är det inte långt kvar tills jag får träffa mina underbara igen och jag längtar som en toka!
I veckan vankas föreläningar, individuellt seminarium, filmvisning och grupparbete kring filmen (The Navigators), träning och ytterligare studier utanför föreläsningstid osv :) Hoppas verkligen veckan går så fort som jag hoppas! :) Jag vill ha nästa helg - nu! Men den som väntar på något gott sägs det ju... :)

COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: