Dubbla föreläsningar

I morse var en tidig morgon och det var ett tag sen vi hade en morgon-/förmiddagsföreläsning, men det har sina fördelar att ha en tidig föreläsning - man får så mycket tid resten av dagen till annat :)

Idag hade vi föreläsning 08.15-11.00 om Organizational Misbehaviour, intressant!

Sitter just nu på bussen från stan på väg hem. Har varit på bokontoret och skrivit kontrakt för min nya lägenhet och varit på jobbet och ändrat lite i mitt anställningsavtal. Även om det är underbart att ha ett jobb och även om just mitt jobb är underbart med bra medarbetare osv så tar det på krafterna att både studera heltid samt att jobba, men min chef var förstående och vi gjorde några bra ändringar i anställningsavtalet till bådas fördel! :)

Nu ska jag hem och slänga i mig en snabb lunch innan nästa föreläsning börjar. I eftermiddag är det dags för Professional Skills, karriärplanering mellan 14.15-17.00. Professional Skills är en extrakurs som vi på handelshögskolan blir erbjudna och den ligger på 7,5 hp som fördelas över fem terminer. Vanligen har man några få föreläsningar spridda över en termin som sedan avslutas med hemtentamen.

Även om jag ser fram emot kursens fortsättning så är jag alldeles för trött idag för att sätta mig ytterligare tre timmar på uni., men vad göra? Får tanka med en massa kaffe!!!!


COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: