BODYJAM

Jag vaknade ganska nyligen. Jag har precis ätit frukost bestående av havreygrynsgröt så nu är jag fit for fight för morgonens träningspass BodyJam! Pallar jag stannar jag kvar efteråt på gymmet för lite rumpa- och bålövningar, och självklart en massa stretch! :) Att stretcha är en av höjdpunkterna med att träna, förutom själva träningen, då jag har som mål att bli smidigare och vigare igen som jag en gång i tiden var. Nu låter det som det var tusen år sedan och att jag hunnit bli gammal, men ibland känns det så.. tur att lite smidighet fortfarande sitter i i alla fall! :)


Bild: http://www.goldsgym.com/


COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: