Alla hjärtans dag

Jag har haft en underbar dag och det är min underbaring som har gjort större delen av min dag! Jag fick ett samtal i morse om att ett blomsterbud var på väg hem till mig (förstod det då personen sa "vi ringer från --- blomsterbutik". Jag blev upp över öronen lycklig!
Innan jag fick blomstersamtalet drack jag och grannen alla hjärtans dag-kaffe tillsammans, målade naglarna och bara hade en trevlig stund! :)

Strax innan sex knackade det på dörren och där stod en man med min blomsterbukett. Jag får ta och lägga upp en bild så ni får se min fina bukett som jag fick av mitt hjärta :) Blev så glad, så rörd!

Nu spenderar jag och grannen kvällen tillsammans. Vi har ätit varma mackor och nu vankas det te och choklad och någon bra film.. :)

Ser fram emot en skön, lugn helg!


COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: