Tränat Tabata

Jag är helt slut i hela kroppen! Efter några timmars plugg hemma hos Anja gick vi tjejer iväg å tränade Tabata! Tabata är ett riktigt roligt pass med kondition och styrka - ett allt-i-ett-pass. Musklerna krampade, mjölksyran var påtaglig och flåset är väl inte det bästa med tanke på hur länge sen det är jag faktiskt tränade, på riktigt! Sen har ju rökningen satt sina spår också såklart.. Nu är vi igång i alla fall, jag och mina tjejer! Kondis och muskler ska vi få igen! ;)

Hade planer på en långpromenad med Elin, Josefine och Agnes ikväll, men ingen av tjejerna orkade, och eftersom jag är ganska död i i stort sett hela kroppen efter träningen så gjorde deras avbokning inte mig så mycket. Det får helt enkelt bli en annan dag :)

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, dricka te och kolla film. Imorgon ska vi sammanstråla hos Anja för ännu en dag med tentaplugg. Imorgon är det även sista dagen innan tentan, men än har nerverna varit lugna. Jag tror inte jag kommer bli så värst nervös, varken imorgon eller på fredag.. Men det beror ju på att jag känner mig så pass bra påläst redan! :) Vi är ett bra team, jag och mina tjejer! :)

COMMENTS
♥ Julbloggen - Christmas Dreams ♥ säger:

Vilken fin design du har :)

Svar: Åh tack :D
Anna Lovisa

2012-09-26 | 23:19:30
http://christmasdreams.webblogg.se
Melli säger:

Tabata har man tränat länge, men det är sjukt jobbigt i alla fall varje gång man kör haha ... Har du kört 100-120 meters intervaller löpning i tabata någon gång? Det är pissjobbigt !! D:

Svar: Ja, men det är härligt med köra-slut-på-sig-själv-pass! :D :D Nej det har jag inte gjort - än! Det kanske kommer!
Anna Lovisa

2012-09-27 | 00:45:30
http://bymelli.blogg.se/
Karin säger:

Åh vad roligt!

Svar: Ja sjukt kul! och jobbigt!
Anna Lovisa

2012-09-27 | 02:29:04
http://endorfinkickar.blogg.se
Clara Ringqvist säger:

Jag gillar dem jätte mycket och använder dem ofta:
Läste det du skrivit först och fick en liten chock när jag tittade på högra sidan! Ja, jag har haft turen och varit med förut!
Tack snälla Lovisa för dina alltid lika fina och snälla kommentarer!

Svar: Kul för dig att du får vara med till å från! :D :D Åh det är bara kul!
Anna Lovisa

2012-09-27 | 07:14:55
http://clararingqvist.blogg.se
Maja säger:

sv: Ja, att resa är verkligen något av det bästa man kan göra. :)

Spännande träning, aldrig hört namnet förut, vad är det för gym som har det? Och lycka till på tentan! :)

Svar: Det är SATS som har Tabata :) Nej jag hade inte hört det innan jag började på SATS, men det är hur som helst sjukt kul! Och tack - tentan gick kanon :D :D
Anna Lovisa

2012-09-27 | 21:56:36
http://yttersttrivsamt.blogg.se




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: