Sjuk på seminariet


Jag ska alldeles strax hoppa i kläderna och ta bussen till universitetet. Idag har vi redovisning och seminarium 2 för den här terminen. Snart är delkurs 1 avklarad, efter tentan nästa vecka!
Trist att vakna med feber.. Dunderförkyld är jag också, men det får inte stoppa vår redovisning! Gick upp i tid och fixade håret.. Kanske det kan distrahera lite från att andra ska se att jag egentligen är sjuk?

I eftermiddag dyker pappa och hans sambo upp med mina sista flyttkartonger, min spegel och en tidningshylla. Efter det drar vi till sommarstugan och där ska jag spendera min helg. Jag ska ta med så mycket tentaplugg jag bara orkar, men framför allt ska jag kurera mig så jag inte ligger sjuk under tentaveckan!

Önska mig lycka till - och ett krya på mig! :)

COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: