Myshelg i sommarstugan

 
Har spenderat helgen tillsammans med pappa och hans sambo i vår sommarstuga. Har varit en skön helg, trots att jag varit sjuk. Det har varit god mat, lördagsgodis, film och en massa extrasömn för att döda baskiluskerna. Och GUD så härligt det har varit främst med maten - att få maten lagad! :D Jag har verkligen blivit ompysslad i helgen!
Jag har även fått upp de sista flyttlådorna med pappas hjälp, så nu är jag än mer hemma här än jag var tidigare! :)

Jag skulle ha färdigställt grupparbetet - recensionen - nu i helgen, men då jag varit sjuk så har jag inte haft orken.. Skönt å veta att tjejerna litar på mig, och klar ska recensionen allt bli! Ska jobba lite på den ikväll och färdigställa resten imorgon :)

Imorgon blir det tentaplugg, dels med tjejerna, dels på egen hand.. Sen kommer även Emil över på en kaffe, och jag ska försöka mig ut på en promenad.. Bara febern går ner helt nu under natten så :)

Det kommer bli en hel vecka med tentaplugg varvat med träning på SATS. På fredag skrivs tentan och sen väntar en festhelg med Sebjak, finsittning och nolleavslutning! :D (Äntligen får vi veta vilken nollegrup som vann poängsamlingen!)

COMMENTS
23urhuio2fn säger:

MACKAN <3

2012-09-23 | 20:46:55
http://blondinbello.blogg.se/




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: