Kan inte somna om

Nu börjar jag bli så där knäpp igen.. Jag vaknade för en stund sedan och det var tredje gången jag vaknar sedan jag somnade runt halv elva-tiden. Jag kunde somna om de två första gångerna, men nu sitter jag här, pigg som ett nysått frö och kan inte somna om!

I väntan på att det ska bli ljust ute så man kan gå ut och gå och bli av med lite överskottsenergi som jag fortfarande verkar ha sitter jag här, läser bloggar och dricker te.. För vad annat kan jag göra, mitt i natten/tidig morgon?

COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: