Vaken pga fyllesamtal

Godmorgon!

Har varit vaken sedan 03.45 och inte kunnat somna om.. Typiskt att man på sin festfria lördag ska få fyllesamtal mitt i natten. Ja ja, jag försökte somna om och guess what - det gick inte! Big surprise.. Suck.
Jag har i alla fall ätit frukost nu, och det blev ganska lägligt då jag ska träna med Anja på förmiddagen - så jag kommer hinna käka en liten lunch innan jag drar hemifrån. Vill inte träna på nyäten mage, men vill å andra sidan inte träna på tom mage heller! Hur som helst - jag är uppe, jag är någorlunda pigg och jag är pepp på gymmet om några timmar! :)

Nu ska jag ta tag i lite disk, vika tvätt och dammsuga (när klockan blivit liiite mer). Jag får sysselsätta mig så gott det går. Kanske en film? Jag har ju alla American Pie, men jag har inte sett någon av filmerna från början till slut.. Trots att det inte är min typ av film känns det som man borde ha sett dom, bara för att. Typiskt sånt man kan sysselsätta sig med en tidig söndagsmorgon när man inte får, eller kan, sova..

COMMENTS
Paulina Suonvieri säger:

SV: tack vad snäll du är!! :D

Svar: Åh det var så lite så! :) :)
Anna Lovisa

TIDSTJUVEN säger:

Så jobbigt när man själv försöker sova och festprissarna ringer och väcker en! :P

Svar: Ja, ingen hit direkt! Men sa ifrån så det lär inte hända igen :)
Anna Lovisa

2012-10-21 | 17:37:11
http://tidstjuven.com/




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: