Mentorträff i Kristinehamn

Har under förmiddagen varit med tjejerna på vår första mentorträff i Kristinehamn. Kul å spännande! Känns som detta kommer bli riktigt bra! :)

Väl tillbaka i stan gick jag och Karolina till Partaj och införskaffade lite behövligheter inför halloween! Efter det gick jag en sväng på stan och med nig hem har jag nu ett par nya kängor. 300 kr med rabatt på H&M! Bra deal! Mina fjolårskängor gick ju sönder under en utekväll i Mariestad då en kompis råkade trampa till i bak på ena skon samtidigt som jag drog upp just den foten.. Så typiskt!

Nu ska jag hem, slänga i mig lite lunch innan jag åker på första mötet med min nya arbetsgivare! SÅ glad att jag har fått jobb!!! :D


COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: