Långpromenad i ösregn

Har ikväll varit ute å gått med en barndomskompis som jag inte sett på över 5 år! Jag tror i alla fall att det har gått över fem år. Hur som helst, det är flera år sedan! Det var jättekul å ses igen, och vi klickade direkt! :D Vi gick en bra runda, och när vi hade kommit halvvägs, och så långt hemifrån som vi kunde vara under vår runda, så började det ösregna. Det verkligen vräkte ner och vi blev genomblöta! Men det var ganska härligt också, att vara ute och gå i regnet, speciell med sällskap av en bra vän!

Nu är jag hemma och ska ta mig en varm dusch och få upp värmen igen! Jag ska även göra mig en smoothie och koka ägg för å fylla på energiförrådet innan jag nannar framför en film.

COMMENTS
jennifer säger:

Du är ju bara för fin du! :)

GUD vad roligt och träffa en kompis som du inte sett på över 5 år SHIT! Kan tänka mig att ni hade mycket och prata om :))

Svar: Åh men tack! :) :) Ja, det hade vi verkligen! Kul att klicka direkt också, trots alla år som gått!
Anna Lovisa

2012-10-03 | 23:23:00
http://currently.se
INGRIDWENELL.SE - Fashion Style Color Inspiration säger:

gud vad mysigt det låter! barndomsvänner är de bästa :)

Svar: Ja, verkligen! Sen är det så härligt när man kan klicka så fort igen med någon man inte träffat på flera år! :) :)
Anna Lovisa

2012-10-04 | 22:08:18
http://ingridwenell.se




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: