Filmmys hos grannen

Har haft några riktigt härliga dagar med mina vänner i klassen - bullbak, fest och slappa dagar med film! :)
I veckan har vi fått resultatet för den första tentan, och självklart klarade jag den! :D Så nöjd!

De kommande två veckorna kommer bestå av träning och tentaplugg. Säkerligen kommer en fest tryckas in någonstans, för vi kommer nog alla bli ganska less på att bara sitta hemma och plugga eller köra ihjäl oss på SATS!

Just nu sitter jag hos grannen å kollar på The Notebook, målarna naglarna och smaskar hennes nybakta vaniljbullar! :) Har tvättat hela dagen, och städat lite hemma.. Ganska nöjd, men ack så trött, tjej!

Kvällens film återkommer jag med i veckan!

COMMENTS
johanna säger:

åh vad kul att du klarade tenta, grattis! :D

Svar: TACK :D
Anna Lovisa

2012-10-19 | 22:59:17
http://tigermysig.se
▲ Hedvig Gustafsson säger:

Sv: Haha ojoj :D Antar att du har en himla stor garderob isåfall!

Svar: Jag har en ganska stor garderob, klädmässigt :)
Anna Lovisa

2012-10-20 | 12:25:32
http://dtlc.blogg.se/




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: