BodyJam

Fördriver kvällstiden med ett härligt träningspass! :-) Kommer garanterat bli några timmar på gymmet denna vecka! Vi är fortfarande är föreläsningsfria då vi har hemtenta, och eftersom jag är klar har jag alldeles för mycket tid som jag måste strö ut på diverse saker! ;)

Imorgon ska jag bland annat träna, fika med Malin samt göra storkok - en mexikansk böngryta! :-) Det kommer hålla mig sysselsatt ett tag i alla fall!

Längtar till torsdag då jag och tjejerna ska ut å fira att tentan är klar! Vin, dans å mina tjejer! Kommer bli grymt!


COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: