Ännu en hektisk vecka

Sitter just nu på Wayne's i stan och väntar på att klockan ska gå. Ska sälja min iPhone 3GS så väntar in köparen.

Igår kväll bakade jag och Tobbe bullar, kollade film och hade en mysig kväll! :-)

Idag var det föreläsning på eftermiddagen och efter det tog jag och Mickan en fika och strosade lite på stan. Och jag jag äntligen fåret tillbaka min iPhone 4s, lagad å klar! Eller ja, jag fick en ny. Så nu sitter jag med en kaffe, myser för mig själv - skönt med en lugn stund - och sitter och fixar alla appar och nr som försvunnit! Det är en del å göra.. :-)

Ikväll ska jag ut å gå med Josefine och Agnes, plugga det jag hinner å orkar, och försöka få lite tvättat! Imorgon vankas en morgonpromenad med kära Elin!!!


COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: