Handla innan kick off

Kom nyligen hem från stan. Har suttit på stadsbiblioteket med min arbetsgrupp och färdigställt enkäten och intervjun samt mejlat enkäten till vårt mentorsföretag. På måndag får vi tillbaka enkäterna och gör samtidigt intervjun! :)

Nu ska jag iväg å handla en snabbis innan jag beger mig mot stan för att betala och hämta ut biobiljetter till helgen :) Efter det tar jag bussen till vår Kasernhöjden och vår kick off med Pelikans styrelse :)
Biobiljetterna då? Jo, min syster kommer upp i helgen å jag har då planerat att vi ska på bio, och självklart ska vi se Breaking Dawn part 2! Som jag längtat efter att få se sista delen i Twilightsagan, och SOM jag längtar efter min syster! ♥

COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: