Vetediet




Jag fick andra veckan i juni problem med magen, och tarmen. Först trodde jag att jag hade magkatarr/magsår, så åt en dos Omeprazol, men tabletterna bet inte på problemet. När problemen började var jag i Eskilstuna och hade just då praktik på Sveriges Radio Sörmland där jag bland annat webbade nyheter på deras hemsida, och den situationen att inte vara på hemmaplan gjorde mig än mer stressad än jag redan var...
När jag kom hem efter en veckas magkrångel i Eskilstuna satte mamma mig på Vetediet, barnmatspuré, activia mm och det var det enda jag åt i nära på en vecka! Tur som jag hade så blev magen bättre, och magkatarr kunde uteslutas.

Vad som är problemet/felet har jag ingen aning om, men just nu fungerar min mage som den ska. Men jag undviker kaffe så gott jag kan, drack min första kopp på snart tre veckor idag! Undviker även stark mat och alkohol, för magens bästa. Kommer problemen tillbaka, då går jag till en läkare.

COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: