Första arbetspasset

Hemma efter mitt första arbetspass på Skara Sommarland! Gissa om jag är död i benen?! Att gå och stå en hel dag tar på krafterna mer än man tror, men å så härligt det är ändå - att ha ont i ben och fötter av något så bra! Jag trivs redan efter första dagen. Insåg redan på utbildningen, på kick-offen och de andra gångerna jag stött på Sommarlandsfolket att jag skulle trivas, och det gör jag.

Imorgon jobbar jag 8 timmar, och även lördag har jag ett arbetspass, sen är jag ledig en dag innan jag kör några dagar igen.
Jag gillar upplägget av schemat - att oftast arbeta 4-5 dagar i sträck för att ha 1-2 dagar ledigt och sen börja om igen. Det är alldeles lagom och passar mig som handen i handsken.

På söndag kommer jag garanterat ligga helt utmattad i sängen, se på serier och läsa, och om vädret tillåter flyttar jag mig säkert ut på balkongen för att lapa sol! Trots mycket jobb i sommar tänker jag börja min utbildning i Karlstad med en härlig sommarbräna!

(Vet inte förrän 12 juli om jag kommer in i Karlstad, men jag hoppas, hoppas! Håll tummarna med mig!)

COMMENTS
B R O W N S U G A R säger:

Åh tusen tack :D

2012-06-29 | 16:54:06
http://www.brownsugar.blogg.se




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: