Stockholm 3-4 augusti

Ser fram emot att få åka upp till Stockholm nästa fredag å träffa min fina vän Martin! Tanken var att jag skulle ha stannat i tre dygn i Stockholm, men jag känner att jag behöver få komma hem och packa i ordning innan flytten till Karlstad, och Martin ska ju ändå ut och resa när jag åker hem, så det blir en kort visit! Ännu större anledning to make the most of it! :)

Hoppas vi kan få vädret på vår sida! Jag vill ha sol och en skön fredagkväll så vi kan sitta ute och dricka drinkar och äta en god middag! Något i den stilen :)



COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: