Snart rökfri tjej

Det går framåt med rökningen och nedtrappningen. Denna vecka är de steg 7 av 10 vilket innebär 4 cigg/dag. Hittills idag har jag rökt två cigaretter, så jag har två kvar. Jag har börjat röka halva cigg, och hur bra det är med tanke på nedtrappning och avvänjning vet jag inte.. Men jag får i mig mindre nikotin åt gången, och det är det första och viktigaste med att sluta - att vänja sig av med nikotinet. Nackdelen med att röka halva cigaretter är att jag får fler röktillfällen under dagen än jag annars skulle haft om jag skulle röka en hel cigg åt gången. Jag vänjer mig av med nikotinet först, vanan sen! Jag kommer vinna detta!






COMMENTS
Linafoto säger:

Svar: Japp jag bor i Karlstad. Bor också nästan vid Universitetet :)

2012-07-10 | 15:57:43
http://linafoto.blogg.se/
jennifer säger:

Tack det hade jag :) !

Hoppas du får en fin dag

2012-07-10 | 16:26:55
http://currently.se




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: