Smida medan järnet är varmt

Sitter just nu å fixar mina "tack för uppvaktningen på min student"-kort! Bättre sent än aldrig passar verkligen in nu, för det är ju över ett år sedan jag tog studenten! Jag har skjutit på det, och emellanåt har jag knappt tänkt på det - som om jag för en kort stund glömt bort det... Men jag har fått sådan energi nu under sommaren, trots min tråkiga sjukskrivning, så jag tänkte: bäst att passa på å "smida medan järnet är varmt"! :D

Jag var inne i bokhandeln tidigare idag och köpte dubbelkort, kuvert och frimärken. Mina foton framkallade jag via Fuji Direkt på nätet - hur smidigt som helst! :) Fick mina bilder för under kronan styck!
Jag kommer garanterat framkalla fler bilder i framtiden via Fuji Direkt - mycket mysigare å verkligare att kunna hålla i bilderna, titta på dom i fotoalbum än att bläddra i datorns alla mappar.. Vad tycker ni?


COMMENTS
Franklin säger:

Tack för din kommentar :)

Svar: Any time :)
Anna Lovisa

2012-07-27 | 16:24:29
http://staywithme.se




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: