Sköna hem

Medan jag satt och väntade på mitt läkarbesök kikade jag igenom ett nummer av Sköna hem. Oerhört inspirerande tidning, och som jag längtar till min egna lägenhet, och mitt framtida hem!, när jag läser om all inredning! Man kan inte låta bli att drömma stort!

Här är inspiration från Lisa och Thomas Rogalins lägenhetsliv i huvudstaden!


Jag blev SÅ kär i schäslongen!

En så enkel inredning som när allt går i vitt - förutom fototapeten - har tagits till en ny nivå!

Svärburkarna - kanske inte så mycket inredning i sig, om inte burkarna är design - är en väldigt smart idé!

COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: