Röntgen och läkarbesök

Imorgon börjar ny vecka och jag kommer börja min vecka med sjukhuset för hela slanten.. Dels måste jag iväg på drop in på röntgen, dels måste jag ta kontakt med min läkare då mina fötter inte har blivit bättre.. Jag och syrran gick till ICA och tillbaka (en inte allt för lång sträcka) och det kändes i fötterna direkt, trots bra skor och inlägg för höga hålfötter.. Ska det göra så ont efter så kort tid - hur ska det då gå att börja jobba igen?!
Jag är stressad för jag vill så gärna jobba - jag trivs så bra på Skara Sommarland bland härliga gäster och personal!

Jag behöver få detta gjort innan vi åker till Dalarna och Ludvika på tisdag.. Farfar begravs på torsdag, och det vore skönt å ha allting färdigt innan dess.

Jag ska kolla med min läkare hur jag ska hantera mina fötter framöver.. Ska jag försöka ut och gå trots smärtan - eller ska jag vila fötterna helt å hållet? Ska jag liksom ligga/sitta med fötterna i högt läge, eller är det bara bra för fötterna att "härdas" lite genom lätta, kortare promenader?

Kommer min sommar fortsätta så här - med dåliga fötter - kommer jag börja simträna varannan dag bara för att ha någonting att göra, och för att hålla mig i form! Jag är SÅ sugen på långa promenader, powerwalks och joggingrundor, men kan jag inte skaffa mig träning och motion på det sättet får jag välja en form av träning där jag faktiskt inte behöver belasta fötterna alls!

COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: