Packar väskan

Nu ska jag alldeles strax packa väskan och sen måste jag sova. Det blir en tidig morgon i morgon. Vid 10.00 bär det av mot Dalarna!

Jag har publicerat några tidsinställda inlägg som kommer ploppa upp med jämna mellanrum under morgondagen. På onsdag får ni klara er utan inlägg från mig, möjligtvis enstaka mobilinlägg. Ni hittar länk till min twitter i dropdown-menyn, och på instragram kan ni följa mig som @alovisalindstrom!

Jag är tillbaka med täta uppdateringar från och med torsdag kväll!

COMMENTS
heja elin säger:

Re_absolut, hos mig med! En stor favis!!!

2012-07-16 | 22:46:06
http://hejaelin.blogg.se




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: