Kvällens film - Jägarna 2


Kvällens film är Jägarna 2. Jag har sett den flera gånger förut, men tycker den är så pass bra att den tåls att se om minst en fem-sex gånger till i alla fall! :)
Rolf Lassgård och Peter Stormare har huvudrollerna och båda spelar riktigt bra i denna film, som de även gör i så många andra filmer. Speciellt Stormare tycker jag är bra som skådis i denna film i rollen som polis, jägare och norrlänning.

Oavsett om man sett den första filmen, Jägarna, eller inte kan man se denna utan att känna sig allt för bortkommen. Det viktigaste som sker i första filmen får man reda på under filmens gång i Jägarna 2.
Mitt betyg på filmen får blir 4 av 5 för bra svensk film, bra manus och regi, riktigt bra skådisar och en ruggigt bra story!

COMMENTS
jainaba säger:

tack, och ja jag gör mina designer själv:D

Svar: Ok! Du är duktig du! :)
Lovisa Lindström

2012-07-22 | 11:12:27
http://jainabaholm.blogg.se
jainaba säger:

man tackar så mycket :D

2012-07-24 | 11:26:36
http://jainabaholm.blogg.se




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: