Jag märker resultat

Denna vecka har delvis varit tung gällande rökningen då jag är nere på 4 cigg/dag, men idag har det gått uppåt. Då jag bara han få mitt antagningsbesked vid 14.00-15.00 och sedan drabbades av stark huvudvärk har jag inte pallat att röka då det kan ge en känsla av "lätt tung i huvudet".
Hittills idag har jag rökt 2,5 cigaretter och jag kommer inte palla mer än den sista halva innan jag somnar. Det är ju inget som helst måste att jag ska röka alla cigg som jag får röka per dag, och det är ju en vinst om jag inte röker alla som jag egentligen får! :)

Trots att det är jobbigt att trappa ner på rökningen märker jag samtidigt resultat - jag blir van vid allt färre cigaretter, och jag skulle nog inte klara av det "röktempo" jag höll precis innan jag bestämde mig för att sluta och började trappa ner. Att röka ½-1 paket per dag skulle idag vara helt otänkbart för mig - både i antal cigg och i mängd nikotin.

Mitt namn Lovisa betyder "väldig kämpe" och "berömd kämpe" och det stämmer verkligen!

COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: