Ingen nischad blogg

Det känns som att jag har något inplanerat imorgon, något som jag borde/måste göra, men jag kan inte för allt i världen minnas vad det i så fall är! Åh, så störande! Jag har inget uppskrivet i varken min iPhone eller i min almanacka, ändå kan jag inte riktigt slappna av..
Lägger mig i någorlunda tid ifall jag skulle vakna upp med tanken "just det, det var ju DET jag skulle göra".

Om jag inte har några större planer under morgondagen kommer ni få en hel del skrivet från mig - har nämligen fyllt på min att-blogga-om-lista. Det blir en salig blandning som alltid!

Jag tror inte jag skulle klara av en allt för nischad blogg - jag är för mycket av allt! Men det funkar ju - det är mer positivt än negativt!
Nu är det dags för mig att krypa ner, godnatt!


COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: