Gratisbio rocks


Jag är en väldigt glad tjej idag! Inte bara för att jag igår fick mig härliga antagningsbesked - igår samlade jag ihop hela 6000 poäng på Gratisbio på enbart gratisgrejer! Att samla poäng är så galet enkelt, bara man vet hur man ska göra!

Bli medlem du också! Klicka här eller besök Gratisbio.se

10 000 poäng kan du byta mot ett presentkort till ett värde av 50 kr.
20 000 poäng kan du byta mot ett presentkort till ett värde av 100 kr.
Du kan även byta till dig biobiljetter för dina poäng, eller menybiljetter till SFs biografer - för menybiljetten få gratis popcorn och dricka!

Som bloggare kan man en gång i månaden blogga tjäna poäng via blogginlägg om Gratisbio och man tävlar samtidigt om ett presentkort på Nelly till ett värde av 500 kr!

Du får dagligen poäng bara genom att:
• checka in på Gratisbio på Facebook
• skriva i någons gästbok
• logga in på Gratisbio
• lägga till nya vänner
• svara på dagens fråga
• besöka hemsidor

Genom att delta i tävlingar och undersökningar kan du tjäna upp till 3750 poäng - helt gratis!

Det kanske låter som lurendrejeri,  fake och helt omöjligt - men det är sant! Ni har mitt ord - jag betalar inte ett öre, och ändå får jag ihop till poäng som sedan kan bytas mot presentkort! Prova vetja!

COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: