Fyra födelsedagar och ett fiasko



Har varit ganska seg och sliten hela dagen. Har sedan i förmiddags haft feberkänsla i hela kroppen, fast ingen feber har brutit ut.. och jag har även haft huvudvärk sedan i förmiddags, så jag har tagit det så lugnt jag bara kunnat.
Jag har sett klart säsong 4 av Sons of Anarchy. Nu blir det en paus från serier ett tag - jag har ju så många filmer som jag vill se, se om och en massa gamla VHS hos mamma som måste ses om minst en gång till! :)

Ikväll har jag ätit lite ägg, keso och sallad. Sitter nu i soffan och dricker te, ätit en bit mörk choklad och ska nu se på Eva & Adam - Fyra födelsedagar och ett fiasko. Jag satt å kollade på en helt annan film, och så slog det mig bara - Eva & Adam är en film jag måste se om! :) Jag måste även se om serierna om Eva & Adam, men ikväll blir det filmen Fyra födelsedagar och ett fiasko.

COMMENTS
Fatma säger:

Undra hur många gånger jag har sett den filmen...

Svar: Du, det undrar jag också... Inte för många gånger, men väldigt, väldigt många gånger! :)
Lovisa Lindström

2012-07-20 | 19:40:48
http://fatmas.se
JOSEFINE ANDERSSON säger:

ÅÅHHH BÄSTAA !!!

h¨åller med dig, bra text. han är bra dendära love!!!

Svar: Mm, SÅ bra! :)
Lovisa Lindström

2012-07-21 | 00:47:02
http://josefineandersson.se




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: