Espresso House

Nu när jag äntligen är i Göteborg igen måste jag bara ta en fika på Espresso House och dricka min kära chai latte! Den är så underbart gott! Det är bara Espresso House som verkligen kan göra chai och göra den såå god!
Har faktiskt blivit så såld på chai att jag, när jag väl är på Espresso House, aldrig provat någon av deras andra heta drycker som caffe latte, espresso osv - trots att jag älskar kaffe och vet att de kan sitt kaffe. När ska min debut bli tro?

Vad dricker ni helst för (het) dryck när ni fikar på Espresso House?



COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: