Betalar räkningarna

Dags att betala räkningarna! Alltid lika trist, men jag har tur som får bo och äta gratis hos min mamma i sommar! Sa upp min lägenhet i Mariestad då sommaren närmade sig och jag hoppades på att få komma in i Karlstad - vilket jag gjorde! :D
Det är ju ingen hit å stå med två hyror, så jag bor i sommar på mammas soffa och trivs kanon hemma hos henne! Jag underlättar nog lite för henne när jag nu är sjukskriven och mest är hemma eller i närheten - jag tar hand om en del tvätt, sköter diskmaskinen och håller allmänt ordning i lägenheten.

Även fast det är underbart å få komma hem och bli ompysslad å till exempel få maten lagad ska det bli riktigt skönt att flytta till Karlstad! Men det är ju bara sunt att inte vilja bo hemma som vuxen! :) Förstår inte de som är i min ålder eller äldre som fortfarnade bor hemma.. Visst, det är skönt att få maten lagad ibland.. men privatlivet?! Och självständigheten?! Nej, tack å lov vet jag att bo ensam, stå på egna ben och inte behöva rätta sig efter någon annan!

COMMENTS
Evelina säger:

ooh fin bild!!

Svar: Vilken bild syftar du på? :) Tack i alla fall!
Lovisa Lindström

2012-07-25 | 21:06:36
http://imevelina.webblogg.se/
Classes Lilla Blogg säger:

vilken extremt häftig blogg du har, jag vill bara säga det att detta måste vara den bästa bloggen jag sett vad gäller flera aspekter, jag hoppas du förstår vilken underbar blogg du har....allt är så samspelt på bloggen...designen, inläggen mm....jag är riktigt imponerad....jag upptäckte din blogg av en vän på facebook, hoppas du gillar min blogg på facbook också, då syns du där så fler av mina vänner får syn på dig,dom är väldigt bloggintresserade.
https://www.facebook.com/pages/Classes-lilla-blogg/143702972315095

Svar: Åh, tusen tack! Vilken underbar kommentar, tack å tack! :)Jaså, vem är vännen som du upptäckte min blogg via? :) Jag blir ju nyfiken!
Anna Lovisa





Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: