Antagningsbesked imorgon

Nu börjar nerverna verkligen kännas - imorgon får jag mitt besked om Karlstads universitet och jag är SÅ nervös! Jag är dock inte orolig att jag inte ska komma in på någonting, för med mina betyg borde jag få en plats någonstans bland de program jag sökt. Men det är klart jag är nervös att jag inte ska komma in på ett av mina tre förstaval!

Jag antar att man får besked elektroniskt eftersom ansökan har gjorts elektroniskt.. Jag hoppas det, för då kanske jag redan om 40 minuter kan gå in på antagning.se och se om jag blivit antagen eller om jag "bara" fått reservplats till mitt första, andra och tredje val.

Håll tummarna med mig nu den sista timmen!


COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: