Kvällsmys med min granne

Jag har avslutat dagen bra tillsammans med min granne. Vi kollade på Djurakuten, Sjukhuset och till sist Aldrig mera fet på trean. Vi drack te och åt lussebullar och snackade skit i vanlig ordning :) Jag är så glad att jag träffade min granne och att vi klickade så bra direkt! Det känns verkligen som vi känt varandra mycket längre än vi faktiskt gjort! Vi lärde känna varandra i mitten av augusti.. Det är cirkus fyra månader, men det känns verkligen som mer! :)

Vi har bestämt oss för en gemensam julklapp till varandra - jag fick hem ett erbjudande från Veckorevyn då jag under hösten varit prenumerant. Erbjudandet gällde en prenumeration på ett halvår att ge bort till en vän och som "tack" får jag som tidigare prenumerant och för att jag ger bort en prenumeration två biobiljetter och något mer.. SÅ vi ska dela på kostnaden (198 kr) och tillsammans ha prenumerationen och få varsin biobiljett! :)

Nu ska jag krypa ner med en film och kolla igenom mina anteckningar en sista gång innan jag somnar. Fördelen med att skriva salstenta först på eftermiddagen ger mig en chans att en allra sista gång kika igenom anteckningar och dylikt innan tentan om det skulle behövas. Men fördelen med att få skriva på förmiddagen, eller redan på morgonen, vore ju att få det överstökat.. Men som det känns nu så kommer det gå bra imorgon, jag kan ju begreppen vi har tentan på! Jag är bara lite nojig och jag vet att jag är det i onödan, men det kan inte hjälpas och det är heller inte så konstigt att vara nervös inför ett större prov..

COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: