Julafton i Dalarna 2012


Jag har haft en riktigt bra julafton tillsammans med släkten på pappas sida! Vi har ätit ett stort och SÅ gott julbord hos min farbror och hans sambo, firat jul med killarna (två ursöta små hundar) Oliver och Robin, druckit glögg, självklart kollat på Kalle Anka (tillsammans med killarna) och öppnat julklappar! :) Jag hade med mig en liten gåva i form av lyxig choklad från Lindt mest som en fin gest när man blir bortbjuden men förväntade mig inget större julfirande i form av klappar, och så får jag en massa fint från farmor, farbror med sambo samt sambos syster! Tusen tack, ni är så fina!

Nu är jag och farmor hemma hos henne igen och avrundar julafton med en lugn kväll :)

COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: