Göteborg över helgen

Jag ska strax ta bussen till universitetet för föreläsning 13.15-16.00. Efter det ska jag hem och vända, packa väskan och sen tar jag tåget till Göteborg där pappa möter mig på centralstation ikväll! :) Jag ska spendera hela helgen i mitt älskade Götet hos pappa och hans sambo :) Imorgon blir det bio med pappa. Vi ska gå och se Hobbit! :)

På söndag vankas eventuellt julmarknad och på kvällen julfest med jobbet! :)

I veckan står mentorsmöte i Kristinehamn på schemat, föreläsningar och allmänt studerande :)

Nästa helg beger jag mig till Dalarna och farmor där jag ska fira julafton och stanna några dagar! :) Ska bli riktigt mysigt! Hela familjen firar med någon: mamma med mormor och morfar, pappa med sin sambo, mina systrar åker utomlands och jag ska spendera julafton med farmor, farbror och hans sambo. Det är första julen farmor är ensam då farfar gick bort i juli i år.. Ska bli riktigt mysigt å få fira tillsammans med henne och göra hennes julafton! :) Jag har firat en gång tidigare med farmor, men då var jag knappt två år så det är inget jag minns mer än att jag i efterhand fått se foton från den julen..


COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: