Snart går flyttlasset

Idag smäller det! Om bara en liten stund kommer pappa med sambo hit å vi ska börja packa in för att sedan köra mina saker till Karlstad! Jag är hög, mina vänner!

Idag är tredje dagen utan cigaretter, och idag är nog första dagen jag hittills knappt tänkt på det - och det är en stor bedrift, för annars har det susat i mitt huvud dagarna i ända. Men det är väl för att mitt huvud nu istället är fyllt av längtan, förväntan och glädje och PIRR som jag inte tänker på ciggen! Men det är ju en bra sak! :D


COMMENTS
sannas rum säger:

Vad kul Lovisa (: Hoppas allt blir toppen!

Svar: Tack Sanna! :) Du får gärna komma upp å hälsa på vettu! :) Kram <3
Anna Lovisa

2012-08-10 | 08:35:19
http://sannasrum.se
J säger:

Duktigt av dig att sluta med cigaretterna - heja! :D

Svar: Åh men tack! :D:D Jag kämpar på!
Anna Lovisa

2012-08-10 | 21:07:20
http://paaaho.se




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: